Notice: Undefined variable: main_category in /home/admin/web/beehive.ua/public_html/catalog/controller/information/information.php on line 179 New Food Summit


bya.igunova  / 30.11.2023  /  2  /  10

В Києві пройшов масштабний форум New Food Summit, де ключові гравці українського Agri Food-сектору обговорювали найбільші виклики для аграрної та харчової сфер, спричинені війною. Серед спікерів саміту був CEO BEEHIVE Семен Гагарін, який разом з командою вивів компанію BEEHIVE до трійки найбільших експортерів меду з України. 

Трансформаційні процеси на глобальному ринку їжі, технології для створення новаторських харчових продуктів в Україні, а також їхнє виведення на світові ринки були предметом обговорення в рамках важливої дискусії New Food Summit 2023.

CEO BEEHIVE Семен Гагарін взяв участь в дискусійній панелі «Як українським продуктам закріпитись на зовнішніх ринках збуту» разом із Юрієм Сорочинським, генеральним директором компанії “Неміров”, Владиславом Качановим, співвласником “Хінкель-Когут”, Дмитром Романовим, керівником Всеукраїнської асоціації пекарів.

Семен Гагарін підкреслив необхідність для українських підприємців зосередитися на виробництві продукції з вищою доданою вартістю. Ця теза не лише визначає стратегічний розвиток компанії, але й підкреслює внесок BEEHIVE в українську економіку. 

«Сьогодні BEEHIVE виробляє понад 5 тисяч тонн меду щорічно та є одним із найбільших експортерів меду з України. Хоча ми традиційно орієнтовані на експорт і 98% продукції постачаємо на ринки всього світу, все ж ми починали з внутрішнього ринку, і зараз BEEHIVE присутня майже в багатьох великих мережах супермаркетів», – підкреслив Семен Гагарін.

В ході саміту директор компанії BEEHIVE також відзначив зміну стратегії від B2B-орієнтованого бізнесу до взаємодії з кінцевим споживачем, концентруючись на продукції з вищою доданою вартістю. 

Здобуте визнання європейськими та світовими виробниками меду допомагає компанії укладати договори з ключовими ритейлерами в різних країнах, включаючи Великобританію, Німеччину та Іспанію.

«Ми поставили продукцію деяким гравцями ритейлу в Великобританії, Німеччині, Іспанії та інших державах. При цьому ми використовуємо різні гіпотези та маркетингові стратегії в кожній країні, враховуючи традиції споживання меду. Наш підхід полягає в застосуванні персоналізованого підходу до кожного партнера, що враховує унікальні особливості кожного ринку», – додав Семен Гагарін.

Продукція BEEHIVE вже завоювала популярність в більш ніж 15 країнах світу, включаючи США, Данію, Італію, Великобританію та Німеччину. Під час виступу було підкреслено, що ефективний спосіб розпочати експорт – це розвивати партнерство в B2B, а потім впроваджувати стратегію розвитку продукції з доданою вартістю. Однак, Семен Гагарін також відзначив, що вихід в B2C має базуватися на унікальності продукції та перевагах, таких як оригінальний смак чи програми знижок, що в майбутньому визначить успішну стратегію виходу на міжнародні експортні ринки.