Notice: Undefined variable: main_category in /home/admin/web/beehive.ua/public_html/catalog/controller/information/information.php on line 179 АгроДІалоги


bya.igunova  / 19.04.2024  /  2  /  10

Генеральний директор Beehive Семен Гагарін взяв участь у зустрічі Європейської Бізнес Асоціації "АгроДіалоги", де йшлося про можливості та виклики в індустрії. Захід об’єднав ключових гравців галузі, представників органів державної влади та експертів, щоб обговорити виклики та можливості українського сільського господарства на шляху до вступу України в ЄС, зокрема в контексті війни, що триває.

До діалогу долучився Міністр агрополітики Микола Сольський, він наголосив, що коли Україна стане частиною ЄС тоді сектор зможе розраховувати на дотації. Проте в агро напрямку потрібно буде адаптувати/розробити велику кількість документів – приблизно 40% з усіх належать до Агро.

Водночас Генеральний директор Beehive Семен Гагарін відзначив, що Україні під час війни надзвичайно важливо зосередитися на стратегіях, які забезпечать стабільність та розвиток галузі.

"Ми повинні шукати нові шляхи ефективного виробництва та постачання продукції, враховуючи ускладнену ситуацію на кордоні та зміни на ринках збуту. Крім того, український АПК є ключовим експортно орієнтованим сектором, тому нам важлива плідна співпраця з урядом та громадськістю для розв'язання актуальних проблем галузі та підтримки аграріїв у цей важкий період", - сказав Семен Гагарін.

Генеральний директор Beehive також зазначив, що діалог влади й бізнесу - це важливий крок для розвитку нашого сектору, а публічні дискусії та експертні зустрічі дозволяє нам не лише ділитися своїм досвідом, це також важливо для підвищення якості нашої роботи та досягнення нових висот у нашій галузі.

Захід показав важливість інтеграції України до ЄС для розвитку агросектору та реалізації його потенціалу на міжнародних ринках. Необхідно адаптувати норми та регламенти для відповідності стандартам ЄС та розвивати агросферу в країні.

Нагадаємо, що Beehive є ключовим українським експортером меду, продукцію компанії вже вподобали у більше ніж 20 країнах світу.